paparazzin slår till igen

Jag har åter igen lyckats fånga en "kändis" på bild.

image321

(alltså bilden var sjukt dålig eftersom det inte var någonting att göra o allting var knäpptyst på resturangen. Så därför fick  jag smyga som fan o gömma mig bakom skåpet... a-c höll på att skämmas ihjäl o typ skrek, samtidigt som jag försökte vara smidig, att jag skulle sluta för jag var så pinsam..)
Men här är hon iaf... för er som inte känner igen henne (vilket inte jag gör, men ac gjorde det så det räknas som en kändis...) är detta bruden som var med i "popgruppen" Bubbles för hundra år sedan.
Om någon har något att inväda, typ hävda motsatsen, så varsegoo för jag är inte hundra på att detta är sant...


Kommentarer
Postat av: jasper

det är sant, tror hon jobbar i nordstan, ser henne rätt ofta nämnligen

2008-04-15 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0