Nytt försök till en utekväll.

image317


Eftersom jag är totalt slöast idag, så har jag nyss kommit ut ur duschen. Måste vara något slags rekord i slöhet..

Ikväll gör vi iallafall ett nytt försök till en utekväll. (gick ju sådär igår, menar jag)
Pullan ska bjuda på käk klockan 18.00, sen bär det av in till stan för att möta upp Erica på jobbet vid 21, för att sedan dra hem till mig o fixa till oss för kvällens bravader. Ska ta med lite före-förfest-dricka till Pullan,  hon o hennes näsa får stanna hemma idag, så för henne blir det bara "matdricka".

Kollade på djungeltrumman.se (en väldigt bra hemsida för alla kvällens event på uteställena i b.la Gbg) det ska vara något nice på Inferno. Det var t.o.m 20års gräns.
(på lördagar är Göteborgs nattliv skit för den som inte är ooold)
Sen är det Top Floor på Sticky också, men orka... hatar detta eeeeviga d u n k a n d som har invaderat stadens nattklubbar. Nej, jag har sagt det förut o säger det igen, where the fack is Rihanna & Timbaland?!


Helgerna är fullstäckade framöver nu faktiskt;
 Denna helg: Läs ovan, Petra börjar flytta till Göteborg:D ! Ikea med henne
 Helgen vecka 16. Alla brudar från gymnasiet kommer till Gbg; Marie E, Marie T, Josse & Madde. På lördagen har Dennis HejdåMcDonaldsFest, Pernilla kommer till storstan :D !!
 Helgen vecka 17.  Färd till Kristinehamn, Mange Schmidt på lördagen i Karlstad
 Helgen vecka 18. Jobbar bara...
 Helgen vecka 19. Farmor från Leksand & tvillingkusinerna från Sthlm kommer hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0