Mycket info här!

Idag vaknade jag 20 över 5... Kunde inte somna om så jag började då att fixa med håret som skulle bli något ljusare. Kanske inte lika ljust som resultatet, menvafan, man vänjer sig snabbt.

Igår köpte jag biljett hem. (har aldrig tidigare sagt hem då jag menat Kristinehamn, men det har kommit upp på senare dagar..) Iaf, klockan 17 på fredag åker jag från Göteborg och anländer i Kristinehamn vid 21. Ska bli så himla kul att träffa Tina o barna. Det är 2 månader sen nu. :)
Tillbakafärden, eller är det hemfärden?, blir kl 8 på måndagmorgon.
Pappa har lovat mig grillat på lördag, ÄLSKAR pappasgrillade käk. Mums på det!
Så ska jag få köra bil också! WIIE, älskar att ha bilen.

På lördag var det ju på tal om att jag skulle åka till Karlstad o gå på Mange Schmidt. Men det blir nog inte så:/ har inte tid att vara bakis på söndagen nämligen. Men we'll see, vet inte ens om det finns biljetter kvar. Men men, vore kul o träffa folket igen.

Idag ska jag anmäla min semester. Skiter i när det blir, bara det blir.
Så pratade jag med AC igår, hon funderade på om vi arbetsledare ska resa några dagar i tidiga juni, hon hade kollat upp priser o så. Men det tror jag inte på förens vi sitter på planet du. ;)

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1208848125_dagens_frga.html

Ha en bra dag!

2008-04-22 @ 09:27:24
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: limp

klart det finns biljetter kvar!!!! kom hiiiiit!

2008-04-22 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0