Jobbjobb

God mooooorgon!

Tänkte ta en glidardag med mitt 15-21pass idag. Gå o simma, sola och traska runt lite på stan.
Men icke då.
Kvart i 9 dundrar det till i mobilen av ett sms. Som visar sig vara från ac. "kan du komma in 12 istället".
(iofs visste jag redan att det var från henne eller Jasper innan jag såg det, för det är bara dessa som terroriserar mig vid denna tidpunkt på dygnet.
Är det inte något nytt om Siffermannen, är det waste som glömts läggas in, eller som nu; komma in tidigare?)

well well, liv som jag har svarar jag Ja, och nu var den glidardagen bortglömd. Har ju haft en hel glidarhelg så jag klagar inte:)
Ska dock sola innan, börjar bli blekfisig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0