hihi

image311
Amanda, Marie Bohman & jag.

Hittade denna på amandas bilddagbok. Detta är för så länge sedan...  vi var 16/17 bast..
(obsevera ölen jag har i koppen...? samt mitt fula face. Inte att glömma är Maries linne som kostade typ 600kr)
När jag kommer till mamma nästa gång ska jag ladda upp många back-in-the-days-kort. Kul.



Jag gjorde nog det värsta jag någonsin gjort i hela mitt liv idag. Det är så pinsamt att jag inte kan skratta åt det ännu.

(först måste jag skriva att jag HATAR att göra bort mig på jobbet, eftersom jag vet att gästerna alltid tänker "fan va inkompetenta personalen på donkan alltid är)
Så här gick det hela till iaf..
Jag hittade en hink med smutsigt vatten i matsalen idag, blev bitter eftersom jag visste att det var prao'sarna som lämnat den där ett par timmar innan.
 jaja, jag tar upp den i händerna (inget handtag finns på denna). Går fram till dörren till resturanegn och försöker öppna den samtidigt som jag håller i hinken med vattnet i båda händerna.
VAD GÖR JAG!??!
- jag tappar hela jälva hinken med det skitiga vattnet i på golvet!
VAD STÅR INTE BREVID DÖRREN!?!
- hela förbannade kön till kassan.....
Många blev blöta men de två som stod närmast(alltså precis brevid) blev PLASKBLÖTA från knäna till fötterna.
I denna stund ville jag bara dö.. samtidigt börjar folk i kön klappa händerna o skrika "braaa" o Dennis står såklart o hånskrattar högt åt mig från köket....

 28 ursäkter senare frågade kvinnan som fått vattnet på sig; "är det kissvatten...?"
(vad är det för fråga liksom? - Ja det är kissvatten, jag satt o kissade i den i matsalen.... eller vadå?)
Jaja, detta är det värsta jag varit med om, någonsin. Skämdes ihjäl, bokstavligen talat.
Bland det första Dennis säger är: "detta kommer du få höra så jälva länge Sanna, ska berätta detta för Jasper direkt imorgon. höhöhö"
Hoppas jag kan tycka det är kul imorgon... annars kommer jag vara bitter hela dagen. Med tanke på hur dom där två är.

Kommentarer
Postat av: Pull

HAHAHAA OMG!
Det var den bästa ever:) När jag jobbade på en lunch-restaurang för en herrans massa år sen så tappade jag en bricka med mat o grejjer precis bredvid 2 gäster så dom fick allt på sig. Det var inte OK:) HAahahaha

2008-04-08 @ 23:11:09
Postat av: Nathalie

hahahahhahaa, ursäkta att jag garvar. Men det var fasen roligt ;)

2008-04-09 @ 00:35:14
URL: http://nathalieandersson.blogg.se
Postat av: limp

neee stackars sanna!! men lite kul vare allt ;P om några år kan du nog oxå se det komiska i det hela! hehe

2008-04-09 @ 09:39:41
Postat av: pappa

ja, vad ska man säga..... HAHAHAHAHAHAHAHAHA

och vad gäller fotot så är det naturligtvis en Pepsi MAX i muggen! Eller hur???

2008-04-09 @ 10:21:12
Postat av: Poppins

Stackars, stackars! Men fan var kul! :D

2008-04-10 @ 07:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0