Härliga väder!

Sitter just nu på min balkong med bara binki på mig, solen steker som satan, trots att klockan redan är kvart över 4. Älskar verkligen sol o värme! Det gör en så glaad. :D

Fick gå tidigare från jobbet idag också, (detta börjar fan bli farligt för ekonomin, men vafan, det är bara vår en gång om året...) och det var ju trots allt bara 1h.

Igår satt jag o sorterade mobilen, hittade då denna bild (se nedan) som togs för nästan exakt 1 månad sedan.
Tänk va fort det kan gå!

image343  image345
25 mars                                                                 24 april



Nu ska jag dra ner till Valhallabadet; solariet kallar. (solen duger inte ensam:P )
Imorgon bär det av till Kristinehamn. (wiho)
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: limp

mötte din "lover" på stan förut. du vet han kompisen till den där snickaren ;P

2008-04-24 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0