Festande grannar = sovbrist

Jag hatar, HATAR, festande grannar. Framför allt just nu!!!
har försökt att sova i en halv timma nu (jag hade kunnat somna på golvet, OM det inte varit så att jag stör mig så fruktansvärt mycket på den dåliga "musiken", och allt skrik de för.) GAH

När jag ändå inte kan sova så måååste jag ha ett mellismål-tips!
Ingredienser
* Keso
* Äpple
* Kanel.
 Skär äpplet och rör om i keson o kanelen.
Helt mums-gott.


NEEEEJ, nu bytte grannarna till Nationalteatern samt ALLSÅNG.
Flippen #2 är ett faktum.
Får väl se om jag gör något mer inlägg sen, eller om jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är ordet sömn helt främmande för dig? Med tanke på att du skriver "sovning" och "sovbrist" Där det skulle ha varit sömn och sömnbrist.

2008-05-01 @ 18:54:53
URL: http://worthy.blogg.se
Postat av: Anonym

Vadå? -nationalteatern är ju as bra! Jag hade inte klagat om mina grannar hade spelat det!=P
ha re fett!
ps. man ska inte äta efter kl 18.00 *mohahahah*

2008-05-01 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0