Denna lördagskväll/natt = en lång väntan bara...

Sumering av kvällen i ord.. (bilderna kommer upp imorgon typ..)

1. Brudarna samlas hemms hos Jonas vid halv 8
2. Cidern  & chipsen kommer fram
3. Våghals-spelet sätts igång. Oh va kul det var:D
4. Jag går till bussen för att åka hem till Dennis.
5. Upptäcker att jag inte har med plånboken.
6. Vid Hjalmar får jag stå o vänta på bussen.
7. Hos Dennis var det trevligt o så, blev en kort visit.
8. Går tillbaka till bussplatsen o väntar på bussfan som aldrig kommer...
9. Vid Hjalmar får jag vänta ännu längre för att komma vidare till Backa
10. Hemma hos Jonas mäker jag att jag tappat plånboken (jag har så jälva oflyt jämt... eller är det jag som är oflytet?)
11. Några av brudarna har serioustalk (orka) inne på toan. De andra pratar muskler. (josse kan ALLA muskler på Latin som hon försökte lära männen)
12. mitt partymood försvann o slutade dricka..
13. Går till bussplatsen för hemfärd, men vänder för jag missar precis bussen. (våga stå själv i en kvart)
14. kommer tillbaka o märker att Josse som "bara hade en vinare och 6 cider" har halvt däckat på bordet.
15. Går tillbaka till bussplatsen o väntar på bussen. åker till Brunnsparken
16. Står o väntar, återigen, på vagnen.
17. Springer hem från Redbergs för att jag frös arslet av mig.

Roande (läs väntande) kväll iaf!
Men alla flickor var så goa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0