Dagen låt(ar)

Haha, det går bra för min ang. Dagens låt (som jag inte uppdaterat på några månader..)

Har två favvosar idag;
 Leona Lewis - Take A Bow
 Adam Tensta - Dopeboy
Mycket bra, mycket bra.



Dålig paparazzi jag är....
Jag gjorde världens miss idag; hade inte mobilen i fickan på jobbet och därmed kunde jag inte ta kort på kändisen som stod utanför donkan..
Kommer inte ihåg va mannen heter, han är/var? tydligen bäst i handbollslaget.. Jobbade förövrigt på posten nu... En lång en....
Jag trodde det var J-O Wallner, men blev snart nedröstad..
Personligen skulle jag aldrig komma fram till att denna person va en kändis, men det spelar ju ingen roll... kändis som kändis, även om personen i fråga inte känns igen liksom.


Idag har varit den TRÅKIGASTE dagen på jobbet.
INGENTING att göra. Vi stod typ stilla i 9h o bara stod.... så himla tråkigt.
Höjdpunkten var typ när kändisen stod utanför, och hur kul är det att stå o kolla på en person i några sekunder?
Sen hade jag o Dennis sk-krig. Det rann typ rengörningsmedel om mig. Det var också några roliga sekunder på de 9timmarna... wellwell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0