cpskrivarn

När man läser igenom mina gamla inlägg blir man ju nästan mörkrädd av alla särskrivningar och stavfel. Men vafan...

Försöker nu att komma på något att skriva.... men kommer inte på något som inte har med jobbet att göra, så jag skiter i att skriva. Det var en TOTALT ointressant dag.
AH, omg!! Kom ju på att det var en kändis hos oss på PG i fredags!! Hon som är med i IKEA-reklamen som säljer sängar o garderober o sånt. Skitgrymt. Tog ett kort men orkar inte lägga upp det.

Imorgon blir det simhallen, måste förbränna lite överblivet döfett (min lillasyster kommenterade i helgen att mitt ass blivit större(!!!), så det är väl lika bra att ta sig en simtur). Sen bastun och solariet. Efter detta ska jag vara i solen hela dagen fram till klockan 18. Då blir det jobb fram till 23 och efter det sängen.
Inget valborgsfirande här inte.

Hejkon svejkon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0