Brännmärkt

Mitt lill- och ringfinger på höger hand är just nu inte i det bästa skick:(
Skulle plocka lite kött på grillen tidigare idag och gjorde något galet, så dessa två fingrar drogs längstmed grillen och brände upp all hud som nuddade skiten. (ett par centimeter på båda)

Att märka är att jag har under HELA min tid på Postgatan försökt, med tjat, våld & telefonsamtal, att få förstahjälpen kitt (fanns inget där då jag började, fram tills ett par månader sedan) Jag var skit nöjd när detta installerades på resturangen o allt har varit frid o fröjd.
Tills idag då jag totalt klantade mig på grillen, erica försökte hitta typ kylbalsam eller liknande, eftersom jag typ bara sprang runt o skrek av smärta... MEN ICKE.
(då finns allting i detta jävla hjälpkittet, förutom just kylbalsam)
Så efter en stund, då jag trodde mina fingrar skulle brinna upp, springer jag till N2 o blir omål¨strad av Knubbe som bara skakade på huvudet o säger: Det här är så PG, vafan gör ni där borta egentligen...?

O det är så sant... vafan gör vi/jag därborta egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0