Bitterfitta

Det har ju gått via "ryktesvägen" (läs; jag frågade på msn.. haha) att en viss vän till en Snickare inte ska på Mange Schmidt på lördag. Efter denna vetskap blir ju kanske min vistelse där lite mindre intressant..?
Haha, jag ger mig fan aldrig. Kanske på tiden, eller vad säger du limp?
;D



Hade en skitbra dag tills klockan blev 12 idag.
Mötte upp Petra vid 10, o satt på Condecos uteservering i solen o drack morgonkaffe. Så himla skönt!
Sen började dagen, med det minstaste minsta d'et som finns.
Erbjöd Erica 300:- om hon kunde jobba för mig, samtidigt som jag låg på golvet o halvt pussade hennes äckliga jobbarskor. Men det gick inte. (läs detta med turkbrytning)

"Om jag inte ska ha lägenhetsvisning
jag skulle kunna förhandla,
jag sa till dig."

Sa hon med turkröst samtidigt som hon gned tummen mot lång- och pekfingret, som om hon skulle tjäna feta kosingen typ. Haha, så himla söt.
Nej, vi hoppas på en bättre dag o på mer livslust imorgon. Sova nu.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va ska han inte dit!?! det va skräll!
men nog är det väl värt å komma ändå ;)

2008-04-24 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0