Äntligen tisdag, äntligen.

Träden har blivit väldigt gröna här i Göteborg när jag varit i norr(eller på landet som andra säger.. haha) under helgen, björken är utslagen o jag känner absolut inte av pollenet lika mycket som föregående år.YAY :)
Igår när jag slutade vid 9 traskade jag, för första gången, ut ur Nordstan, var det VARMT och ljust. Så himla skön känsla. :)

Min farmor ringde igår, hon var så himla förväntansfull inför resan hit. Hon berättade alla resplaner för mig....igen (9302982374 gången nu) och hur mycket mina tvillingkusiner pratar om Liseberg. Jag sa att "vi får väl hoppas på sol då..." svaret blev, för mig, besvikande; "inte gör det väl något om det regnar... vi tar väl med paraply." (yeah right) Isf går jag på någon bar och dricker/käkar upp pengarna som skulle lagt på mitt åkband, medan de andra blir plaskblöta. Haha!

Nu blir det frulle. Jag var väldigt hungrig redan när jag började förstänga igår (kl halv 7) så nu är jag aaaap hungrig.
Köket väntar.
Hejjhopp

Det är nu ett bi i mitt kök. panik.


Kommentarer
Postat av: Elina

Panik med ett bi i köket!!!!!!!!!!! Du kan ju bara föreställa dig hur jag hade reagerat! haha

2008-04-29 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0