2 dagars uppehåll

God morgon Svergie!

Jag har fan saknat bloggen. Har inte skrivit på tre dagar nu... I lördags fungerade inte bloggen... i söndags kommer jag inte ihåg varför jag inte skrev, jobbade?  i måndags jag var inte hemma och igår var jag aaas sjuk. Jag låg mest i min säng o svettades som en höna och sov samtidigt. Så nu har jag sovit 14h sammanlagt.  Från kl 17.30-08.15. BEHÖVDES, nu håller jag iaf på att få halsfluss och öroninflammation känner jag. Ligger med halsduk, dricker te och knaprar halstabletter, som jag hade hemma (!?)
HOPPAS inte jag måste till vårdcentralen o kolla upp detta. Då har jag inte mycket till budget kvar.
:(



ja, ni undrar ju SÄKERT hur det går för mig o min 400kronors budget.
Well, nooooot to good.
Jag var tvungen att handla i söndags, 126:- fick kalaset på. efter detta gick jag till apoteket som tog 49:- av mig, de överdrev när det gällde ett litet sår jag hade och fick det typ till jag var TVUNGEN att köpa detta.
So I did it. Såret försvann efter första kuren... (inte trodde jag att apotekare var säljare)

Ja, så jag har väl 150:- kvar eller något. och som ni alla förstår kommer aldrig detta att fungera, så jag lägger ner när jag närmar mig nollan och bekänner mig utklassad (även om jag hatar att göra sånt)

Nu ska jag dricka mitt, snart kalla, te och knapra mer halsisar. MÅSTE BLI FRISK!
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0