13 dagar, jag är misslyckad

Update ang. min 400:- budget.
image308

Tog ut de sista pengarna igår. (ligger numera minus på mitt konto alltså)
Jag klarade alltså inte en budget på 400:- tills den 25 april.
Men jag vet inte; är det as dåligt av mig eller är det jag som typ köper för mycket skit? - även fast jag absolut inte gjort det de senaste 13dagarna...
I snitt har jag alltså konsumerat för 30:- per dag.... är det mycket?
VAD ÄR NORMALT?

Jaja, jag ska fortsätta vara snål (snål för mig iaf....) kanske skära ner på mitt kaffe latte intag?! Vore ju fett smart.


Nu ska jag ta tag i min ledig dag! Ska möta Pullan i Brunnsparken kl 13. Innan dess har jag mycket att stå

i! Hejhopp


Kommentarer
Postat av: Ani

Hej
Uff hålla budget suger, skit tråkigt men nödvändigt ont och känslan när man betalat skiten e värt varenda icke-spenderad krona...
Lycka till jag tror du klarar det (om di skippar take-away-latten)
Tjipp

2008-04-07 @ 10:55:41
URL: http://aniparker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0