Utdrag från 3 systrars samtal

het diskussion mellan oss döttrar om vad som ska köpas till far i födelsedagspresent

Tina säger:

vi är då bra döttrar... någon som inte vet vilket datum, någon som inte vet vilken månad, hur mycket han fyller eller vad han vill ha..

Sanna säger:

hahaha

Sanna säger:

presentkort på lantmännen! han är ju typ stammis där

Lisa säger:

höhö ehh no!

Tina säger:

kul.. "här har du en spade."

Lisa säger:

eller ännu bättre, "här har du en lapp till en spade, men du får hämta den själv oxå"
Tina säger:

hahahaha kockrent

Lisa säger:
ne men ärligt nu då

Lisa säger:

skulle fan köpa en matlagningskurs te han. tänkte på det härom dagen, finns en som heter matglada herrar!!

Tina säger:

de låter ballt!

Sanna säger:

matglada herrar.............

Tina säger:

meeen nu får vi tänka på att tina lever på ingenting, och måste typ låna pengar av pappa för att kunna ha råd.

Sanna säger:

HAHHAHHAHAHha

Lisa säger:

fan måste gå. pratar i morgon!

Sanna säger:

eh, va långt vi kom

Tina säger:

jaaaahppp

Sanna säger:

vi har iaf klart att han fyller 24de sep o fyller TYP 45



I helgen ska jag åka hem till Värmland, det känns fan skönt. Saknar min far helt galet mycket, o det bästa av allt är att jag ska få träffa Tinuten, som jag förövrigt träffat en gång sens hennes student i juni.
Så ska jag väl inte göra så mycket mer, typ softa o bli fetare.

Nej klockan är snart halv 11, jag ska snart upp för att som vanligt traska iväg till jobbet.
Hare fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0