Trött

Idag har jag haft en s.k Sannabakfylla (någon sådan har du troligtvis inte varit med om, så du behöver inte känna att du vet vad jag talar om)

Vaknade och mådde super bra (detta är aldrig bra eftersom jag då vet vad jag har att vänta) skyndade mig upp o diskade all disk för att bidra till något i husestädningen.
Well, efter disken var klar kom den! Det oootroligt fruktade Sannabakfyllan. (detta är inget skämt) jag gick o la mig o sov, trots att Petra är här över helgen.
Vaknade till några ggr (utan spyor) men oootrolig huvudvärk. När Karin & Petra blev hungriga traskade vi ner till pizzan o skulle handla. Det tog dock inte länge innan jag kände att pjuket var på väg upp. Med springande tempo till pizzerian toa hann jag precis in innan det skulle vara för sent.
Sen gick vi hem, o jag somnade igen.
Bilder från gårdagen kommer upp på måndag!

Nu, när klockan är halv 9, mår jag äntligen okej igen. Men inte 100. Det blir det väl inte fören imorgon.
Appro på imorgon ska jag o Petri in till stan o traska runt där, ska bli kul =) Ng för jag alltid är på stan men då serverar jag cheesebugare o Big Mac.

Hoppas alla mår bra ! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0