the tough alliance

Igår var jag i Kd o festade med min favoritpartyprinsessa:D nämligen 14isarnas 14is Linda ;D

* Jag var så nära på att börja bråka med Lindas ragg som tydligen var miljonär. Fråga mig inte varför men jag vart as het..
* Det var en skosula på golvet som blev det nya pappret som vi senast as gravade åt.
* "Nej... nu kör vi "jag-har-aldrig" för jag får aldrig reda på saker om dig!" /limp till Linnea
* Alltså, jag ska nog köra en trekant ikväll, är 11åringen på arena så kör vi Linnea, för är det någon jag ska ha trekant med så är det ju du"/limp the pimp
* Hittade en Lundsbergare som jag typ blev mamma till för han hade ingen tröja på sig, o jag var typ orolig för att grabben skulle bli förskyld.
* Jag o Linda sprang från pollen på torget. Dom var ÖVERALLT
*The Tough Alliance började lite mer en 1 timma, när de väl kom ut så var de skit höga och avbröt allt efter 5 låtar kanske...
* Karin spydde, HELT utan förvarning, på golvet som sedan studsade upp på allt o alla typ :S
Med andra ord blev det en lyckad kväll, kanske inte en TOPPEN kväll, men det var trevligt:)



Idag har jag åkt svarttaxi, jag var SKITskraj..
Hoppade av hos Marcus innan jag åkte in till stan för att kliva på tåget till götet. Såklart tänkte jag inte på att det var söndag o bussarna gick typ 1-2 ggr i timman från univ. till stan.
Ja, så jag åkte med två 50basts iranier som hade handlat as många Lidl gurkor o massa bröd som jag satt o trängdes med in till stan.
Gubben körde i säkert 100km/h på 50väg o körde om allt o alla. (jag var helt ärligt rädd)
Men jag kom till statioen på 4min, helt oskadd, men dock 100:- fattigare.

Nu är det Parlamentet. Kort ifrån gårdagen kommer upp imorgon :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0