skink-kris, huvudvärk, månadens medarbetare & mordhot

...så kan man sumera den 13 septermber 2007.

1. Skink-krisen.
...väldigt jobbiga timmar på jobbet då vi inte hade skinka till alla mackor o shits....

2. Huvudvärken
...den kom smygandes vid kl 14 o sitter fortfarande i, och den är inte dålig:(

3. Månadens medabretare för Aug.
...blev jag. Fick ett presentkort på Åhléns på 500:- (uppskattat som fan!!)

4. Mordhotet
...dagens stora händelse, det var inte menat till mig men det var för övrigt ven  väldigt hemsk sak!!
Eter ett låångt besök på Åhléns transkade jag hemåt. Gick över bron till Brunnsparken, så var det en samling av folk så jag kollade ditåt. Där ligger det en medvetslös kvinna o alla bara står på o kollar o gör inte ett skit. så jag går dit o typ skriker "har någon ringt ambulans!?!" så tog nån upp mobilen. Av någon anledning kollar jag därefter åt sidan och ser en kille på kanske 23 bast med VÄLDENS största kniv (ingen kökskniv då inte, utan en KNIV som typ "vapenkniv" på 30cm) jag springer typ livrädd åt sidan. så kommer det nån man som försöker stoppa snubben från att dra med sig tjejen på marken. Så de typ bråkar o folk bara står o kollar på (jag var dock en av dom, men det finns väl för fan män?!) han höjer iaf kniven o försöker hugga mannen, men mannen lyckas stoppa honom. FÖrst då försöker folk hjälpa till o alla typ hoppar på snuben med kniven o så ligger det typ 3948320 folk på honom tills 4 polisbilar kommer.
Världens värsta händelse! (pulsen var inte dålig då inte)


Det var inte så rockigt nej:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0