Karlstad

Nu blir det mest troligt flytt tillbaka till skogarnas skog, Karlstad. älskar verkligen den staden. ångrar inte ett duggans att jag flyttade till Göteborg men Karlstad känns så hemma, o nu när vi typ står utan lägenhet så känner jag mig ännu säkrare.

I fredags blev det 14isrunda med limpan, har jämt så sjukt roligt med henne. Hon är verkligen bäst på fest.

Lördagen gick åt att må dåligt, är det inte karatefylla är det karateBAKfylla. och det var de för Sanna denna lördag.
Men på kvällen kom iaf Linnéa o hälsade på. Sötisen:)

Söndagen spenderades i Kristinehamn o med Laya. Världens underbaraste. Fick ett mms av Lisa där Laya säger: Jag älskar min moster Sanna.
en annan började typ böla... haha:)

Tåget hit var väl inte så jälva rockigt, kom till Kil o högtalarn säger: Vi har ett tekniskt fel, detta kommer troligen att dröja ett tag. Så går det en och en halv jälva timma innan någon säger; ja vi har haft ett fel o vi kan inte göra något åt det men ersättningsbussar kommer snart.
så istället för kl 21 kommer jag hem 23. WIE

Hare fett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa kom tillbaka!!!!!!!

2007-09-03 @ 11:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0