Kan ingen hitta mig ett hem?

Just nu är jag den mest vilsnaste människan på jorden tror jag, mår icke bra över det heller. J O B B I G T som få !
Ska kolla på ett rum i en lägenhet ikväll på Guldheden, det är väl bättre än ingen bostad alls.... antar jag?
BUHU! :(
Så finns det ingen jälva lägenhetsfanskap i Haga, Karlstad heller. Jag VILL verkligen bo där om jag nu ska bo i kd....

Jahapp, idag fick vi lön iaf, något bra händer i livet då&då iaf. Ska iväg till frisören sen, men med min tur i livet just nu så blir det väl super fult...
Jag är inte positiv just nu känner jag... haha.. men det hinner jag säkert med senare någongång..

Imorgon ska jag inte jobba, eller jo. men jag ska på föreläsning;P av Ronald McDolads själv faktiskt. Eftersom jag är Ronald-Donkan-Sjukhus-ambassadör från postgatan så ska jag på det hela dagen imorgon. SOVMORGON!!! (i vanliga fall går jag alltid upp kl 4.20) imorgon så börjar jag halv 10. lyxigt som fan, va ska jag göra hela kvällen när jag inte behöver lägga mig vid 9 nu tro? :P

Saknar Linnéa & Linda väldans mycket, de är såå sjukt bra människor.

Nej, nu ska jag iväg till frisören.
Puss&hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0