"ja vi kommer, ska bara bygga upp en rockig fylla först"

Igår kväll var det så sjukt kul vissa studer!
det var ett toapapper på golvet som fastnade på allas skor som jag rent ut sagt höll på att dö över... så sjukt skoj!!

Lyckad kväll iaf:) även om dagen kanske inte var den bästa. Men denna kväll kommer att bli jobbig, pappa har magsjukan hemma hos sig, så det betyder att jag måste vara hemma hos mamma, och hon är hos kjell i Gullspång liksom. Blir nog en toppen kväll detta. med tanke på att jag inte har någob att vara med eftersom alla flyttat. :/
Men men, nu sitter jag hemma hos limp.. hon är på systemet o handlar för henne till sin sittning ikväll.

Hare fett apsvett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0