desperat rop på hjälp?

hej, jag heter Sanna jag har inget liv för jag har snart ingen bostad men fast heltidstjänst har jag.. men inte fan räcker det inte...
jag dööör :(:(:(



Idag har jag varit på ambassdörs- /infomöte om Ronald McDonald huset.. där familjerna får bo då deras väldigt sjuka barn är på sjukhus.
Det är en väldigt bra och välplanerad organisation som lever på enbart donationer. Barnen tillfrisknar så mycket fortare i "hemma-miljö", och det är enbart positiva saker som har med huset att göra.
Så jag ska absolut dra mitt stå till stacken för att hjälpa till med nsamlingen som ständigt är igång :)
(fråga mig inte varför jag typ orkar skriva detta och samtidigt låta som att jag driver stället... men iaf)

imorgon är det torsdag, sen är det bara en dag kvar till min älskade Petra kommer hit. Saknar henne så grymt mycket, så det ska bli en super rolig helg, tänka på lite annat än det jag tänker på nu..
Fick ett oooootroligt roligt sms igår som lyder: "Hej, nu är vi i Athen, solen skiner och det är 30grader"..... well, tänkte jag då o tyckte att min värme från grillen var way much better än hans:P

Nu ska jag sova, klockan är ju faktiskt kvart över 9.
Nattis från en relativt opepp Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0