så var det dags igen

Nu sitter jag här framför blogg.se igen, o inte blir någon klokare av det. Men man får väl göra en insats för alla själar som inte har något bättre för sig än att läsa om mitt oootroligt roliga liv :) (right limp? ;) )

Igår var jag, Johanna o Målle på Ikea, det var ju ett äventyr i sig måste jag medge. Började med att vi missade bussen, som förövrigt åkte precis framför oss utan att vi visste om det. Men vi tog nästa, som vi trodde skulle gå fortare än den vi egentligen skulle ta, men det jämnade ut sig med tanke på att vi fick gå as långt för att komma fram till varuhuset.
Nog om resan dit, när vi väl kom dit blev målle typ sjuk o shoppade veeerkligen så mycket att hon skulle bli "tvungen att få skjuts hem för vi skulle inte orka bära allt" (som hon hade sagt iaf...) men när vi väl var framme i kassan hade hon köpt 3 örngott och ett påslakan.. (well säger vi om det.)
Johanna shoppade däremot loss.. på en massa skorpor och pizza. Som var onödigt billigt så det var billiga köp hon gjorde.
Själv köpte jag bara några nya glas (eftersom de flest gått sönder med Karlstads alla förfester), samt en present till Karin, nämligen en lasangeform. Så nu kan det göras lasange till mig äntligen :)

I övrigt sker det inte så mycket i livet, jobbar på som en tok, denna vecka är det tänkt att jag ska jobba 57h. Om jag inte byter bort min fredagstid och åker till värmland på torsdag efter jobbet, det känns rätt lockade för jag saknar pappa helt galet mycket :(
Idag är det söndag iaf, hade inte någonting att göra så jag valde att ta en jobbtid, så kan jag åka till krhamn utan att ångest för att bli av med massa pengar.

Igår kväll trodde jag att mitt huvud skulle explodera. Hade världens största huvudvärk. kl 19 ringde Petra orkade dock inte svara för jag sov då... sen sov jag till kl 6 imorse. Helt tokigt! Men det var iofs bra för då blir jag inte så trött imrogon när jág ska upp till jobbet.

Ni får ha det så bra den stora skaran som läser detta.
P&K

Kommentarer
Postat av: limp

right

2007-10-07 @ 10:06:09
Postat av: Anonym

värmland :)

2007-10-08 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0