Park Lane & Boulevard

Girls night out igår. Hade fruktanvärt trevligt på förfesten med Helena och Karin, värstaste värsta fyllesnacken. Sen ringde jag min chef o grejjer, tyckte vi skulle ses ute, men hon va på latsidan o sparade sig inför morgondagen(idag), hon ska nämligen på fotbollen. Ska bli jälvligt kul om Göteborg vinner:D
Men what ever
Sen bar det av in till stan. På spårvagnen träffade vi en isländare, han tyckte inte speciellt mycket om mig, men de andra var tydligen rockigare.
Sen pengar var uttagna gick vi upp mot avenyn. Kom på att vakten på jobbet sa att han skulle jobba på Parkan, vilket jag tänkte utnyttja rätt fett... fixade in oss alla helt gratis (egentligen ville jag bara komma före i kön, men det blev ett gratis besök ;)
Efter nån timma kom de andra på att det var tråkigt, vilket jag inte hunnit märka, så dom drog sig tillbaka med sina män. (karin har numera kägat, vilket var på tiden ;) )
Efter att de poopade träffade jag Johanna. Hon är fan mitt säkra kort va gällande festande vän. Så vi drog till Boulevard, där fick vi dock betala OCH stå i kö. (skulle lätt vänja mig att ha det som det var på Parkan) hehe

image78
Jag & mitt säkra kort på väg in till Boulevard.


Där inne var det typ 2309482309 våningar, nej men tre faktiskt. Kändes helt gigantiskt när man tog trappan upp till vinden liksom.
Sen gick vi till k55, de var typ.... ÖVERKÖRDA. De PLUSADE 9000!! (för er som inte är donkare kan jag säga att man säljer jävligt mycket då)

Idag blir det lungan, ligga hemma o jäsa lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0