Känns att det snart är helg.

Kom nyss på mig själv att jag blev skitsur för inte folk uppdaterar sina bloggar... när jag i själva verket typ inte alls gör det, så jag får väl bättra mig för annars kan jag inte ha kvar min attityd till att andra inte gör det.

Imorgon slutar jag kl 14. Sen är det helg!! Ska bli så sjukt skönt. Jag har nämligen fått "pomesfrites-arm" som vi säger på jobbet. Det är typ samma som musarm; man gör samma rörelse om och om igen med högerarmen o får därmed pomesfritesarm... vilket förövrigt suger eftersom det gör så sjukt jälva ont.. sover med en linda runt armen för att dämpa smärtan i muskeln.
Sen har jag jobbat 47,5h denna vecka (med en dag kvar) så det ska bli schysst med helg vid 14 imorgon.

Denna vecka började jag störa mig på min lugg. PRECIS va Tina sa, så jälva surt:P skulle ha lyssnat på henne... men den växer nog ut snart.... well

Ha det bra! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0