Kändisvarning och Grey's Anatomymiss

image65

Om inte det studsande barnet och bruden stått i vägen för min otroligt braiga paprazzimobilkamera hade den fångat kändisen. SOM JAG INTE KOMMER PÅ NAMNET PÅ!!
Ska istället förklara vilken kändis det gömmer sig bakom denna crowd of girls.
Han är nog Sveriges mest kändaste friidrottare, kan det vara höjdhopp han höll sig till? Eller springning? What ever.. För ett tag sen var det något stort i Göteborg.. typ EM eller VM i friidrott. Då åkte han dit för typ ha haft knark på sig. Långt hår o långa ben.
Nu kommer jag inte på mer om honom. Men han är känd iaf:P

Nu när vi ändå håller på att snacka kändisar, kan jag visa mitt första paparazzikort  evah;

image66
Här har vi nämligen självaste Angelica Rimér, or whatever her name is, BB-Angelica
Detta togs dock i sep. Men jag ska nog starta en karriär som papparazzi.



Nu till min förbannade Grey's Anatomy avsnittsmiss.
Karin har en jälva (ja jag säger så bara för det är onsdag o TVn blir ockuperad, jag har ju ingen som jag för en gångs skull ångrar jälvligt mycket) date. Såklart ska de se på film..
What to do, what to do ? Buhuu:(
ska nog köpa mig en TV nästa lön, en platt som man sätter på väggen, har ju feting rabatt på SIBA som jag ska utnyttja mig av, inte närmare än 20% tillomed. Bara för jag råkar jobba i samma köpcenter som dom. Man tackarrr;D

KAN HÖJDHOPPARN HETA RIKARD SJÖBERG?
svar tackas o tas emot!



Kommentarer
Postat av: Maria

patrik sjöberg

2007-10-17 @ 16:51:10
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0