Heal'ande helg

I fredags kom mamma och lämnade av älskligsTrajja hos mig i Göteborg. Sen åkte hon vidare ner till Varberg o hälsade på några släktingar. Sånna där släktingar som man "måste" träffa någon gång vart 5te år. Så nu behöver hon inte åka dit igen på 5år kan man säga.
Medan hon var där o roade sig var jag hemma med Trajjabäbisen o softade.

Dagen efter kom mammsen hem till mig. Vi gick in till stan o fikade o jag visade vart jag jobbar osv.
Vi somnade vid 9. Tanter som vi är?

Igår, söndag, tog vi en lååååång promenad i Slottsskogsparken, kollade på älgar & pingviner. ÄLGAR ÄR SÅÅ STORA  och pingviner är aaaas söta, ska nog sno mig en liten pingu nästa gång jag är där btw.
De var skönt att hon och Trajja kom hem så jag fick mig en vit helg, för det skulle den aasolut inte vara annars.

Kl 13 åkte vi hem till Värmland, och nu är jag hemma hos pappa och gör absolut ingenting.
Jag har dock uppmärksammat att det är MYCKET mer höst här i norr än vad det är i Göteborg.

Senare idag ska jag o farsgubben till banken o se om jag får något schysst lån jag kan få så jag kan köpa mig en lägenhet inom en snar framtid.
Sen åker jag till mina favoritflickor i Karlstad, Linnea & Linda. Ska bli trevligt :D
O sen bär det av till kära götet igen. I fuckin löw it

Såå, lite update från mitt liv fick ni där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0