Handyman

Haha, ja det är jag det!
Vaknade inatt o frös som en took (inte för det är speciellt ovanligt, men iaf) bestämde mig då för att ta mig en titt på elementen på morgonen.
Morgon blev det, o Sanna drar fram verktygslådan (som jag faktiskt har en på rikigt) och även minnet från att pappa lärt mig hur man ska gå till väga.
Drar fram ett verktyg (vet inte vad det heter) och börjar skuva, i hopp om att det skulle börja pysa och sen droppa vatten. O sant som det var sagt! det pyser och börjar sen att rinna vatten.
O nu är elementet TYST och varmt. Gjorde även det i köket, så när Karin vaknar är det hennes elements tur att få sig en uppdatering.

Veckan som kommer
* Idag, lördag, kommer Helge på besök. Han är i trakterna o ska lämna av lite kärror, så det blir lusch o sånt.
* På torsdag kommer moster, Casper & Felix på besök över kvällen:)
* På lördagen kommer mor o Trajja o sover över. Ska bli super mysigt.
* På söndagen följer jag med mamma hem till Värmland föratt gå till banken o ta lån med farsgubben. Jag ska alltså köpa mig en lägenhet... Sista och enda utvägen till att få bo kvar här i underbara Göteborg.
Så kommer att de närmaste 9 dagarna att se ut. O om 12 dagar är det lön :D vilket innebär att jag har lyckats spara undan massor av pengar. hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0