Fråge"sport"

Kickade på Erikas blogg, vilken förövrigt finns en rolig youtube film som är VÄRD att se, (där fick du lite pr också Erika ;) ) Iaf... sånnahär frågor o sånt tycker jag är as kul, så jag snodde den! :)

1. När gick du upp idag? Har inte lagt mig än..
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? Pirates 2 
4. Favorit-TV- program?  Grey's Anatomy
5. Vad åt du till frukost? Bagel, Hash Brown och myyycket vatten
6. Vad är ditt andranamn ? Karolina, har hetat Maj också men det är borttaget
7. Din favoritmat? Gillar allt
8. Vilken mat gillar du inte? Blodpuddig
9. Favoritchips? Sour cream & onion eller gräslök
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? CD :P?

11. Vilken bil kör du? KÖRDE Renault Chamade (men den är nu såld, och pengarna festade jag bort)
12 Favoritmacka? Räkmacka                                                                                                                                   
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med? Dryga & tykna
14. Vilka är dina favoritkläder? mina nudiejeans och nya vinterjackan
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Fijiöarna
16 Favoritklädmärke? Inget favvo
17. Var vill du dra dig tillbaka? WEEEEELL, kommer det ens hända?
18. Favorittid på dagen? Mellan 6-10 på jobbet. Betald rast är inga fel.
19. Var är du född? Karlstad
20. Vilken är din favoritsport att se på? Sport ser man inte på, det gör man.

23. Coca Cola eller Pepsi? coca cola
24. Fotboll eller ishockey? WEELL..
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Karin ska på date om en timma.
27. Vad ville du bli när du var liten? Hade nog inget favvojobb, inget som jag minns iaf.
28. Bästa barndomsminnet? Vet faktiskt inte.. allt var bra :)
29. Varit i Afrika? Nope
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja, Alexander Löwbäck blev offer en gång för lääääänge.

31. Varit med om en bilolycka? Ja, två :( ena gången körde jag själv.
32. Favoritdag i veckan? Lördag
33. Favoritrestaurant? Får väl säga Mc Donald's Postgatan Göteborg
34. Favoritblommor? Tussilago kanske:)?
36. Favorit-snabbmatsrestaurang? Se ovan
37. Äger du en cykel? TVÅ :D I loove them.. båda är lagligt köpta.......
38. Vem fick du senaste mailet från? Facebook, Karin hade tagat mig på 18 (!!!!) kort
39. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?  Åhlens City ffs
40.Läggdags? Vid 21.. är på jobbet 05.15 varje vardag.

42. Senaste personen du delade en middag med? Karin & Johanna :) mycket mysigt
43. Vad lyssnar du till just nu? Saybia - Day after tomorrow
44. Favoritfärg? Sovart & vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0