Det är ju så man får skämmas

Efter MÅÅÅÅNGA öppningar med ännu fler försovningar/sen ankomst osv. av andra, var jag lite bitter för Ellinor inte kom i tid till jobbet igår morse.
Ringde henne efter 20min o då sov hon.. SUCK tänkte jag o klickade henne. osså var jag sjuukt irriterad för resten av dagen. (hon kom liksom en 1 timma försent, vilket innebar att jag fick springa mellan kassan o köket när kunderna ville ha något.)
Så kommer en av service gubbarna och frågar: Är du ensam än?! Svaret blev ungefär; jaaaa! Jag HATAR folk som försover sig, jag har aldrig i hela mitt liv kommit försent eller försovit mig till något. (och det är faktiskt 100% sanning)
Mjaa, då kommer vi till det jag ska skämmas över idag.
Då jag vaknade, vilket förövrigt var på ett bra place, upptäckte jag att klockan är 5 över halv 7. (börjar halv 7) och gormar "FAAN JAG SKA VA PÅ JOBBET NU!!" rusade upp o blev "klar" på ca 1½ minut.
Såklart öppnade jag med samma person, Ellinor, så jag var verkligen tvungen att svälja min stolthet o be om ursäkt. Det tog emot som fan, stolt som jag är, men det var fan värt det.
Så igen, förlåt Ellinor för jag var en bitch igår.
Det är som AC sa när jag berättade om det hela: jaa, även solen har sina fläckar.
:)



Just nu längtar jag så enormt till att jag får nyckeln till MIN lägenhet. Ska bli så sjukt  underbart att få något som är ens eget. Så det är typ det enda jag tänker på nuförtiden.
Karin-älskligen flyttar på fredag. Då blir jag helt ensam i denna äckliga lägenhet, o internet ska hon ta med sig... o ingen TV har jag heller, så om nååågon är lika ensam som jag kommer bli en månad framöver så kan ni höra av er ;)

Snart är det helg också.. undra vad den bjuder på. (eller vad man bjuder på sig själv på, kanske man säger?) hoppas Johanna är på partaj iaf, för annars blir det fan dött, o det orkar jag inte med... SPECIELLT inte när jag inte har internet liksom. Får typ hyra film o kolla på datorn hela månaden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0