Bostad :/ ?

Allt känns så sjukt hopplöst just nu, kommer inte hitta någonstans att bo. :'(
Vill verkligen inte flytta härifrån, har typ allt här nu. Älskar alla mina vänner här o mitt jobb(arbetskompisarna framför allt) är helt underbara. Så ska man vara tvungen att lämna denna stad att för jag inte har tak under huvudet...
Vad ska jag ta mig till!?!



Idag hade någon bränt en sjukt bra skiva på jobbet, TTA och en massa annat bra var med. + att jag fick stå i pommesen HELA dagen, vilket innebär att man kan softa sig igenom dagen, och det var PRECIS vad jag gjorde. När klockan var halv 3 kom jag på att jag inte gjort någonting vettigt på hela dagen. :D
Så dagen på jobbet har varit superbra :D

Som vanligt kommer man hem till paniken med att hitta bostad, som aldrig hittas, eller jo... hittar gör man ju, men så är jag en av 93284092384092384 som söker. Så sannolikheten är ju typ noll att man får någon av de sökta.



Saknar farsgubben som är i Grekland, skulle dö utan honom.

nu har jag klagat klart. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0