Blaha

Regnet och mörkret har fan gjort mig depressed tror jag. Klockan är liksom kvart över 5, och det är bäcksvart och regnet öser ner, inte för det har något med klockan att göra, men iaf. Inte undra på att man är depp.

För att inte typ over-do detta inlägg med bra musik från Youtube ska jag skriva upp massa bra höst låtar till någon deppig människa där ute, för någon mer måste det nog finnas som känner av denna höstskitskänsla

Sannas Höst hitz #1
 1. Snow Patrol - Chasing Cars
 2. Timbaland - Apologize
 3. Saybia - Day After Tomorrow
 4. Turin Brakes - Rain City
 5. Youth Group - Forever Young
 6. Ne-Yo - Because Of You
 7. Kent - 747
 8. Coldplay - Fix You
 9. Brian McFadden feat. Delta Goodrem - Almost Here
 10. Anima Sola - I´m on your side
 11. And Then I Turned Seven - Goodbye I'm Sorry
 12. Takida - Curly Sue
 13. Placebo - Twenty Years
 14. Hinder - Better Than Me

Hoppas den roar någon

Nu är det "bara" 75% kvar av nästa Greys avsnitt. Orka vänta.. skiten går bara i 70, jooobbigt.
hoppas att den är sådär snuskigt ledsamt, så man gråter floder. (det kommer jag dock göra iaf, men ja..)
Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0