WEEEELL!

just nu är jag inte så nykter, men smart nog att åka hem är jag iaf:D börjar jobba halv 7.. ( om 5½ timma) 

Har massa roliga kort från kvällen, men mobilen är på laddning på andra sidan rummet, o dit orkar jag VERKLIGEN inte ta mig just nu. (får bli ett senare projekt.)
Känns bra känns bra, imorgon jobbar jag 6.30-15, sen är det ett s.k assmöte 15-17 (känns bra känns nra) kommer vara som ett vrak.

Det värstaste är att jag 15min innan jag bestämde mig för att gå hem fick jag en Tequilla.... (limp vert hur jag mår dagen efter av det) känns åter igen braa!! not...

nu ska jag dricka mig lite mjölk o vatten. Sen soooova. (kommer nog bli bra detta.

Kommentarer
Postat av: limp

mmmmmmm det vet jag! inte å leka med asså... :(

2007-11-15 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0