våga vägra Preem!!!

okej, jag är arg (skräll? - är fan bara arg nu förtiden...)

Som många vet flyttar jag nästa torsdag, behöver då en flyttbil så jag kan få iväg mina plylar dit. Så jag traskade ner tillPreem, ställde mig i kön, samtidigt som det blev min tur ringde det o jag sa att han kunde svara innan han hjälpte mig.
Han svarade o samtalet drog ut en jälva lång tid, så blev det min tur.. samtidigt hade ju kön växt fort o jag kliver fram o säger att jag vill boka en spåkbil. Kassamänniskan suckar HÖGT o frågar om han kan ta de efter mig före, visst gick väl det. "kan ju inte ta lång tid" tänkte jag. VISST...!
Efter 18 jälva minuter blev det äntligen min tur. O mannen kunde erbjuda två sorters spåkbilar... så jag var tvungen att kolla upp vilken jag ville ha. JAHA, så när jag kom in igen var det 4 framför mig i kön.
När det IGEN blev min tur så sa jag vilken jag ville ha och han frågar efter mitt personnr. (då har jag befunnit mig inne på affärskiten i över 25min) jagräknade upp siffrorna och DÅ kläcker människan att man måste vara minst 24 år för att hyra.
Jag suckade HÖGT och visade min OTROLIGT stora irritation o vände på klacken o gick därifrån... efter mig hör jag ett ynka: hemskt ledsen att du var tvungen att vänta... mm, så säger jag också på jobbet o inte bryr mig ett strunt om det egentligen..

Då kan man ställa sig två frågor; trodde mannen att jag MINST var 24 bast, eller var han bara otroligt dum o inte tänkte på det när han bad mig vänta på alla andra EFTER mig i kön skulle gå före.

grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0