Trött på att vara trött

Idag var det skoj på jobbet:) iaf en timma. Hade tävling i kassan, vilket är det roligaste som finns på jobbet :D
Jag vann såklart. ; )



Jag är väldigt trött, framför allt trött på att vara trött. Its fuckin tröttsamt!

Så har jag ju glömt säga att jag FLYTTAR IMORGON!
(och blir även skyldig en hel del massa mer pengar till banken:P)
Slutar kl 12, då åker jag o Johanna o hämtar bilen, packar in all skit jag äger o sen åker o hämtar nycklarna.
Wie :)
Sen känner jag att det blir nog pizza, eller vad säger du johanna ?

Hejhopp!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pizza blir niiice =) Du vill inte ha 4 mån gammal mjölk oxå ?

2007-11-28 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0