sömnlös

Jahapp, då låg man ännu en natt utan bra sömn. Har legat o gruvat (fult ord) mig om jag ska få ledigt/sluta tidigare på torsdag nästa vecka eller inte, så jag kan flytta.
Vill inte vara kvar här mera :( HATAR denna lägenhet.
Ska muta mina arbetskamerater med guld o diamanter om de vägrar jobba för mig.

Min dator blev helt konstig alldeles nyss, skulle starta om den så stod det efter en stund;
Avslutar program:
Yves (så var det en blå spretig liten figrur som kom upp samtidigt.)
 Den lilla figuren såg precis ut som ett virus (tyckte jag) o tryckte snabbt av strömbrytaren. Pappa får ta sig en titt på denna maskin när han kommer nästa helg.

...appro på helg så kommer nog detta bli en lajbans helg. (iaf söndag) för då blir det julfest med alla donkare på Valand, när denna tillställning dör ut vid 1 blir det Park Lane för alla... sen TinTin (ett café som har öppet dygnet runt), på detta lilla cafe sitter de som snart ska jobba o väntar på att gå dit. (vilket i mitt fall är ett faktum)

Nu ska jag snart upp, eller vakna, som man egentligen bör säga eftersom jag varit "uppe" ett bra tag.

HejHopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar sömnlösa nätter = /

2007-11-22 @ 05:43:57
URL: http://theblackeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0