sliten is the shit?

Efter 12½ timmar på jobbet åkte jag hem o kom på att jag behövde en powernap o kastade mig in i ett solarium längt med spåret. Bort med sminket o in i sömnen.
När jag därefter närmade mig min hållplats kom jag på att jag var as hungrig o tog cykeln upp till pizzerian. Väl där var jag typ slitnast i världen;  med donkankläder o redface.
När jag tar min pizza kommer en grabb på typ 25bast ut o ger mig en lapp, det första jag tänkte va: "åh det är säkert rabatt."
När jag kommer ut öppnar jag den ihopvikta lappen. Där det visar sig att det inte är något rabatt utan ett telefon nummer.
HAHA! Så det är kanske min grej att jobba 12½ timma, och sen ta bort mitt smink för att se som snyggast ut.
Vem vet?




Idag var världens snyggaste människa på jobbet o handlade. Jag blev helt i extas o där blev den dagen så jälva värd.

image105


Daniel Larsson heter han, till alla er på jobbet som typ mobbade mig för jag inte visste va jordens hetaste man heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0