morgon

Klockan är 5.42 och jag är klar för ännu en jobbardag. Lite trött men får skylla mig själv att jag gick o la mig typ halv 11 :/
Grr på mig själv!

Idag ska jag nog köpa mig en klänning på Åhléns :D
Första klänningen jag äger blir det isf... osså tänkte jag efter nu o kom på att det blir den andra för jag hade bannemej en klänning när jag tog studenten. Undra vart den är..? tål att tänkas på faktiskt..

Har börjat flyttstäda o slänga massa skit (trots att det faktiskt är 15 dagar kvar tills jag flyttar), hittills har det blivit 4 kassar med bara skit som ligger och inte används (jag är sjukt bra på att slänga saker måste jag tillägga)

ikväll blir det utgång :D !! Gossip o förhoppningsvis Sticky sen. Kommer att bli skitkul! Dock inte lika roligt imorgon med öppning kanske?
Men skitsamma, man lever bara en gång, som gamle Linnéa skulle säga.(snygg avrundning där)

Och med det säger jag Hejhopp! Ska till spårvagnen nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0