KLÄDER!?

Jag har ett i-landsproblem av dess like. Imorse hade jag iallafall full koll på va jag skulle ha på fötterna imorgon kväll...
Well, nu står jag här med tre "helkroppsombyten" och två par skor, o jag har iiiingen aning om vad det blir... (men örhängen är iaf införskaffade:p )
Klänningen, som jag köpte iförra veckan, har jag fått för mig att jag inte passar i längre. SUCK!
Sen har jag ett bortglömt linne jag hittade häromdagen, men ska jag ha detta måste jag ha ett par svarta byxor o då kan jag inte ha det ena par skorna som jag helst vill ha.. eftersom de andra kommer jag att få sååå jälva ont av, men de är fortfarande snyggare än det första paret...
Sen har jag en tunika men den är typ genomskinlig o då måste jag köpa ett vitt linne att ha under imorgon, de andra är nämligen skitiga från jobbet. även där måste jag ha byxor till..

NI FÖRSTÅR MITT STORA PROBLEM ELLER?!

Kommentarer
Postat av: limp

du kanske kan ha en döskallesjal!? :O

2007-11-24 @ 21:43:52
URL: http://limpan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0