i brist på annat

JA / NEJ

Snott någons mobiltelefon?
Nej

Varit medvetslös?

Nopp

Hånglat med nån riktigt ful?

har jag säkert

Hånglat med fler än 50 personer?

jo

Gjort nåt riktigt dumt?
alla är vi dumma

Gjort nåt du verkligen ångrar?
Orka ångra saker? - no

Blivit full på ett släktkalas?
Haha, jaa

Varit full på skolan?
Studenten ju

Blivit portad från en krog?
Inte portad

Varit otrogen?
Nix

Varit full på julafton?
Nej

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?
nyår 05-06

Slagit sönder en tv?
Hahha, nej men gjort så en TV gått sönder; jag o Petra lekte lite för hård brevid den o den small rätt hård i golvet.

Fått barn?
Nej

Överdoserat?
Nee

Åkt ambulans?
Japp

Gjort nåt riktigt olagligt?
Ohja:P

Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?
HAHA, nej!

Fått din mamma att gråta?
ja

Blivit polisanmäld?
Ja

Slagit ner någon?
Nix

Slagit någon blodig?


Skämts över dina föräldrar?
Nej, men mamma.

Skämts över din bästa kompis?
Nej

Skämts över dig själv?
Ohja

Sagt nej till ett samlag?
Har jag säkert...?

Senaste personer som..

Sov i din säng?
Haha, det skriver jag nog här.

Såg dig gråta?
Ingen aning, gråter inte inför folk.
Men i juni grät jag i telefonen när jag talade med pappa.

Fick dig att gråta?
Meredith Grey ;)

Du delade en drink med?
Vet inte.

Du gick på bio med?
Petra:)

Du gick på stan med?
Karin, igår.

Skällde på dig?
Säkert någon på jobbet... vet inte

Skickade ett e-mail till dig?
Facebook

Har du någonsin...

Sagt Jag Älskar Dig och menat det?
Till alla mina vänner.
Fast bara till en person i "kärlekssyfte".

Bråkat med ditt husdjur?
Noo, Trajja kan man inte bli arg på.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
Nope

Extra stuff...

Tar du droger?
Nej

Dricker du?
ja, men å andra sidan svarade jag Nej på förra frågan så...

Vad är du mest rädd för?
Ormar, sen finns det ju våldtäcktsmän o skit som jag ororar mig för dygnet runt.

Vilka kläder sover du i?
T-shirt

Vart vill du gifta dig?
Vill inte gifta mig.

Vem hatar du verkligen?
Finns nog ingen som jag Verkligen hatar, men det finns ju endel jag hatar:P

Varit kär?
Ja

Kör du bil?
När jag får tillgång till en, vilket är när jag är hos pappa.

Har du ett jobb?
Jajjemän

Gillar du att ha folk omkring dig?
Ett måste 

Är du ett hälsofreak?
Nej, men kanske borde? 

Stuff...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Nope. Bara varit kär en gång.

Är du ensam nu?
Ja, annars skulle jag väl inte göra denna ?

Låt som fastnar i ditt huvud ofta?
Arabiska natt. En låt som spelas i Alladinfilmen.
HATAR den, så det är väl därför jag fastnar i den ganska så ofta?

Vill du gifta dig?
Nej, tror inte man bli lyckligare för man lovar något till den andre.

Vill du ha barn?

Ja, två.

har du..

Digitalkamera?
Ska köpa en idag :D

Telefon på rummet?
Mobilen?

Egen dator?
Ja

Könssjukdom?
Nej det hoppas jag verkligen inte.

Husdjur?
har Trajja i Kristinehamn

Bra kompisar?
JA!

Tar Du Receptbelagda Mediciner?
På våren när pollen är i luften så..

Vem vill du fika med just nu?
Målle, fuckin' miss her.

Kommentarer
Postat av: limp

ja sanna arabiska natt är jobbig! å det är ditt fel att jag nånsin fick för mej att börja tänka på den!!! gaaah

2007-11-25 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0