Här igen

till Mina kära anhängare här på bloggen - Im back!
Vet att det varit jobbigt att jag inte uppdaterat bloggen den senaste tiden, men frukta ej - Nu väntar bättre tider!
;)

Har varit internetlös i fyra dagar nu (internet stavas förövrigt med stort i, varför vet nog ingen? om någon vet - skriva gärna en kommentar!) SAMT tv-lös.
Har det varit ett tråkigthelvete? - Ja.
Lånad fyra filmer av Jonas som jag snart kollade klart på dock.

Vad har hänt under denna långa tid?

Lördag: Fest hos Emma björk, sen gick jag o Petra till hennes vän (som förövrigt hade en 2 milles lägenhet i Vasa..) sen kommer det jobbiga med kvällen. Min vakt jobbade inte på Parkan, och Petri o hela Emmas kompisgäng är bara 19. Vilket resulterar i att vi har Wish & Gamle Port att gå till på lördagar. Viiiilket inte är så rockigt. För er som festat i Karlstad / Kristinehman är det som Arena respektive Statt. För att dra en ännu närmare jämnförelse är det som Statt i kga. Med andra ord - sorgligt. (inte för Arena någonsin varit det... eller jo. Men där kan man ha skoj utan att folk toooookraggar)

Söndag: åkte fraaaam och tiiiillbaka in till stan. ENDA anledningen till att jag åkte dit var att köpa en TVantennsladd. Kommer jag hem med någon sådan? - Nej utan jag har handlat upp 700:- på Calle Ohlsson.. Så det var bara att åka tillbaka, o lämna tillbaka MP3spelarn jag inpuls köpte:P.
När jag väl har den och är hemma fungerar inte skiten...
grr..

Måndag: jobb, film..
Idag: jobb, LEEETAT efter mitt modem som låg på något place i Majorna. (det var det enda jag visste) så jag traskade runt o letade. Efter 5 besök på olika ställen hittar jag äntligen mitt paket :)

Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy. (det enda man kan lita på)

Pusss

Kommentarer
Postat av: linnea

Fick lära mig på svenskan för länge sen att Internet är ett egennamn & att dessa stavas med stor bokstav. eeh, men va vet ja :p

2007-11-06 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0