Gretas

Igår tänkte jag: Jag köper bara 5 cider så slipper jag bli bakis imorgon. Men tjena!
Här ligger jag, "nyspydd" o jävlig. Fast o andra sidan blev det liiite för mycket mer än bara dom cidrarna. Jonas drog nämligen fram hela spritförådet.
Det hela resulterade i att han halvt bar mig ner till stan. O trappen ner från lägenheten var inte att leka med, det tog lååång tid innan jag var nere på markplan.

När alla fått ut pengar var vi redo för Gretas. WELLL!! är ordet nu.
Inget mer sagt.
Kul i början o så, sen drog Pullan någonstans o jag o marie kom fram till att vi går härifrån/120:- för typ 30mins dansande). Gick o mötte Magnus, Steffi & Jonas på K17. Där började vi, marie, att bråka med Jonas så vi drog ner till K55 istället o satt där o käkade lite Big Mac o softade.
Sen när jag skulle åka hem somnade jag på spårvagnen vid Järntorget. TUREN var dock att jag vaknade en hållplats innan Mariaplan. Pjuu:P

Kort kommer inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0