gårdagen

Så ska man sumera gårdagskvällen som var väldigt trevligt o roligt.

Mötte upp Johanna vid Järntorget vid kl5, sen åkte vi till Linné Kök och bar o käkade tacobuffé:D

image90 image91

Senare kom Helena & Karin o käkade också:)
Efter käket tog vi vagnen ner till k55 o väntade på restrande brudar som skulle med till Gossip.
Jag, Karin, Helena, Otto, Marie, Marie, Pullan och Sara var där o rockade loss bland alla 40åriga gays. ;D

Som tuuuur är kom jag på att jag skulle åka hem, det var också då jag kom fram till hur dragen i tagen jag var. omg...
Vaknade imorse helt gaalen i tron om att jag försovit mig, som tur var inte fallet så utan jag var på jobbet 5.55 istället för 6.30
Där spydde jag i handfatet, o hade jälva ont. (Pernilla sa t.o.m att jag "inte va så fin") haha, det är bara att tacka i sånna situationer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0