en bra dag

..till att börja med kan jag tala om att jag lagat käk idag (!) känns bra känns bra

Efter en låååång natt kom jag till jobbet o fick se att a-c hade lagt in mig så jag får sluta kl 12 på torsdag:) (ska ju flytta då... vet att jag tjatar men det kommer mera. tro mig)
När klockan äntligen var halv 4 kom jag från jobbet, mötte då upp Pullan för att åka till Statiol Olskroken o boka en flyttbil tills dagen i ära.(fråga mig inte hur denna bilfärd genom Göteborg i lunchruschen kommer att gå, för det vill jag inte ens tänka på)
Sen har jag även gjort flyttanmälan på adressandring.se (tredje gången jag gör det iår) osså har jag ringt till Göteborgs Energi o sagt att jag flyttar in så de inte stänger av strömmen för ig. (då skulle jag dö)
Så allt det praktiska är nog klart nu... hoppas jag. (!?)

HEJHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0