Detta visste ni nog inte ;)

Kom på en sak som jag sa till Tinuten i helgen att jag skulle skriva upp här;

Timbaland (han som är med i alla nya R&B låtar nuföritden ex. The way I are,  Justin - sexyback, Nelly Furtado - say it right osv) är inte så ny i game't som man skulle kunna tro.


Nej, för när jag var hemma hos mor i helgen satt jag o dödade tid på The Vocie o en gaaammal musikvideo spelas; Aaliyah - Try again.
image88


Det är nämligen han, Timbaland, som sjunger
Its been a long time
I know I shouldn't left you, left you

osv (kan inte texten mer:P) i introt o även mitt i låten

hon dog 2001 så han har varit igång minst 8år då..

Ja, så nu är ni lite uppdaterade inom detta roande ämnet. (om Tina nu skulle få för sig att läsa detta, vilket inte är så troligt, så skulle hon suck djuuupt)

Kommentarer
Postat av: pappa

Din musikaliska hipphopparpappa kan meddela att Timbalands första skiva släpptes 1997. Då sjöng han tillsammans med en kille som heter Magoo o som va lite poppis på 90-talet. Har den skivan nånstans hemma i kartongerna....

2007-11-14 @ 17:11:54
Postat av: very anonymous

Ja diggar din far :)

2007-11-14 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0