dåligt bloggande

Bloggandet måste styras upp nu känner jag. Varit en dålig period nu.

Helgen så
Fredag. åkte hem till pappa i Kristinhamn, med på tåget dit var också Johanna. Skönt med sällis:)
Väl där var farmor :D
Lördag:  Farmor o jag var nere på stan o fikade o jag fick massor av nya strumpor :D Sen kom Tinuten!! Vi hade myskväll med chips o kollade på lördagsfilmen på 4an.
Söndag: Farsdagsfika med tårta o Lisa m. familj var där :D
sen åkte jag till moster :) o sen bar det av hem.
Kvällen var också mys:D

på onsdag blir det Gossip med massor av shotar och cider!! Är så jälva pepp för det! :D


Kommentarer
Postat av: linnea

Bra initiativ Sanna! Ge mig något att läsa :p

2007-11-13 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0