Ben Kweller - Sundress

Förra veckans, och troligen månadens låt blir Ben Kweller - Sundress
Helt galet bra!



Ootroligt bra!



Kan inte sova :(
Har haft svårt för det på senaste, har för mycket att tänka på kanske? Även om det inte är världens största problem, men jag ska citera ett mycket riktigt citat ur en Snook låt: mitt stora problem är att mina problem är såpass små att dom knappt räknas som problem, men de gör lika ont för det.
 

Imorgon ska jag träffa Karin, kanske är det att hon inte är här som gör att jag inte kan sova? Hon har ju flyttat :( saknar henne som få.
Hennes närhet är fan bland det finaste jag vet. Även om hon kan vara himla irriteradnde ibland så är hon ändå as bra :D hon har blivit som en syster

image84  
  


 


Kommentarer
Postat av: majda

läs min blogg!

2007-11-06 @ 22:43:04
URL: http://emmell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0