arg!!

Idag flippade min chef på jobbet o fick för sig att vi, personalen, inte längre får byta om på lagret.
Det är ju inte direkt några problem för henne som har ett kontor att låsa in sin jacka på, som förövrigt kostar 5papp. Men en annan, vars jacka bara kostar 3, ska minsann inte ha något ställe att låsa in den på. Utan den ska minsann hänga i omklädningsrummet på EN ANNAN resturang, på nån jälva krok.
Man kan ju lika gärna gå fram till nån random-kid o säga: "hej vill du ha min jacka? för jag vill inte ha den."
Risken är ju lika stor att denna tackar ja, som att någon annan bara tar den utan att jag ens ska behöva fråga. Med andra ord stor.

GAH! Blir tokig!!
:(
Jag vet att du har sagt att om vi inte sköter oss med städningen där inne så tar du bort skåpen, ac. MEN vi som faktiskt haft alla våra prylar i dom dååå! skitungar är ni andra på jobbet som inte bara kan hänga in saker i ett förbannat skåp.
Så nu kan jag ju bara vänta på den dagen min väska med mina saker i inte är där "den ska".

Hejdå prylar, säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0