Vilken helg!

En gaaaalen helg!!
En kort sammanfattning

Fredag
Jag styrde förfest med Linda, Maria, Karin och mig.. Det blev vääääääldigt  för mycket alkohol, jag som skulle "ta det lungt". Men men... Jag gjorde årets kommentar angående ett par skor: "Jag måste vara nykter när jag går in dom, å det är jag ju aldrig!"
Det säger ju det mesta lix.

Det bar iväg till Arena, vilket jag har mycket minnen ifrån o så...hehe
Galet skoj hade jag där iaf! Mycket folk och mycket dans :D
När klockan närmade sig 2 så skulle jag strya efterfest (ovanligt?) Från början var vi ett helt gäng, men eftersom Linda skulle krångla så med Snickarn;) så hoppade en efter en av. Och tillslut var vi bara fyra. jag linda, en stefan och Snickarn.
Det visade sig också att Snickarn inte va han som jag trott alla veckor, utan han som jag trodde va en var tydligen Snickarn och inte han. Det var lite väl underligt faktiskt. Men nu fattar jag det hela faktiskt.
Jaja:D
 

Lördag
Försenad inflyttningsfest hos Madde :D Jag, Lina, Madde, Fanny och Bea spelade ett Sanning eller Konsekvens-spel (utan konsekvensfrågorna) Sen kom bosse, vaktMartin och Myhr.
Vid detta lag kan jag knappt stå upp (tror jag) vart liiiiiite för mycket av det goda där också faktiskt. Shitpommes alltså.
På nöjes va det mycket folk o så, dansade mest hela tiden. Och tappade bort alla jag var med typ hela tiden.
Och NU kom jag på att jag hade en lite fight med en brud inne på toan!!! Hahah, vet inte varför men hon slog mig  ansiktet om jag inte minns fel.. (galet)

Kvällen slutade och jag tappade bort min nya jacka (lyckat) letade i typ hela Karlstad utan att lyckas. Kallt var det iaf eftersom vi skulle till Kennets(?)och käka hamburgare. jaja, vid kl 4 va vi hemma iaf.
Så mitt i allt detta hade jag ringt mamma sa hon idag. Jag hade typ skrikit en del och frågat var hon va o grejjer(?)

På detta har jag jobbat som en tok på dagarna och sovit typ 3-4 timmar varje natt. (tröttis nu)
---
Imorgon åker jag till Göteborg, Liseberg på tisdag!!! :D
Ska upp till skolan och skriva ut massa cv så jag har en liten större chans till jobb.

Hejsvejs lingongnejs från en trött men glad Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0